RTÜK'ten iddialara yalanlama

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Zaman ve Bugün gazetelerine yönelik bir ambargonun söz konusu olmadığını, iddiaların hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

 RTÜK'ten iddialara yalanlama
04 Ocak 2014 Cumartesi 16:43

RTÜK'ten iddialara yalanlama-Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Zaman ve Bugün gazetelerine yönelik bir ambargonun söz konusu olmadığını, iddiaların hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirdi.
ANKARA (A.A) - 04.01.2014 - Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'ndan (RTÜK) yapılan yazılı açıklamada, bazı internet sitelerinde "RTÜK'ten o iki gazeteye ambargo" başlığıyla haberlerin yayınlandığı ve bu haberin güvenilir olmayan kaynaklarca maksatlı olarak servis edildiği belirtildi."Zaman ve Bugün gazetelerinin kuruma alımına izin verilmediği" yönündeki haberlerin hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığı vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi:"Radyo ve Televizyon Üst Kurulunu, ülke gündemindeki malum tartışmanın içine çekmeye çalışan bazı kişilerce servis edilen bu bilgi, tamamen gerçek dışıdır. Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, görsel-işitsel medya sektöründe düzenleyici otorite olarak görev yapan bağımsız bir otoritedir ve medya kuruluşlarına yönelik bir ambargo uygulaması söz konusu değildir. Üst Kurul kurumsal olarak elektronik medya takip hizmeti almakta olduğundan, Üst Kurul üyeleri dışında, teşkilat birimlerine gazete alımı yapılmamaktadır. Kurum tarafından Üst Kurul üyelerine alınan gazeteler arasında Bugün ve Zaman gazeteleri bulunmaktadır."


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.