Samsun'u Rezil Ettiniz

KAPSAMHABER- 9 Ağustos günü Olay gazetesinde yayınlanan bir köşe yazısı Türkiye’nin diline düştü. Yazıyı yazan Doç.Dr. Bekir Şişman. Yazı Başbakan’a hitaben yazılmış bir mektup.

Dil ve üslup bakımından hiçbir şekilde tasvip edilmesi mümkün olmayan hitaben yazıldığı Sn. Erdoğan’ın bile “Bu da nereden çıktı” diyebileceği türden bir yazı. Bir tek yazarı tarafından savunulan bir yazı.

Daha önce yaptığımız bir haberde bu yazıdan sonra Bekir Şişman’ın Üniversitedeki idari görevlerinin devam etmesinin ahlaki olmayacağını vurgulayarak sayın Rektörü göreve davet etmiştik. Ancak hiçbir adım atılmadı. Üstelik ulusal bazı haber siteleri bu haberi gündeme taşıyarak OMÜ’yü ve Samsun’u hedefe koydu. Kimsenin Samsun’u ve Üniversiteyi bu tür polemiklere malzeme yapmaya hakkı yoktur. Siyaset yapmak isteyen OMÜ’yü basamak olarak kullanmasın.

Oda TV’deki haberden sonra yapılan yorumlar Samsun’un ve Üniversitenin ne kadar kötü tanıtıldığına dair fazla söze gerek bırakmıyor:

Misafir - hacibaba

Sayin Sisman, Esekleri hayvan olanlari tenzih ederek.Size sunu soylemek isterim.Zerdus palan ursan bile esek yine esektir.Yada egitim cehaleti alir.ESEKLIK BAKI KALIR.Sayin esek,bilmem dudu kusunu bilirmisiniz?dudu kusu sadece kemik yermis ama kemigi yemeden,bir kemige birde gotune bakarmis,ben bunu yedigimde nasil cikaririm diye.Sayion esek burda gine hayvanlari tenzih ederim.Ama sende dudu kusu kadar bile beyin yokmus.Yine tenzih ile cunku hayvan daha hasletli sizin gibilerden.Yalaka diyemiyecegim,ama yalamanin tillahisin.Cumhuriyet rejiminin senin icin yaptiklari burnundan gelsin yalama basi.

2014-09-15 11:54:53


Misafir - asutay

Yağın böylesi sultan Süleyman'a bile yapılmamıştır. Adam YÖK başkanlığını garantilemeye mi çalışıyor.

2014-09-14 14:12:15


Misafir - H.Koyan

Bu merdivenalti okullarda okuyan, dünya ve tarih bilgisinden yoksun yalaka; Atatürk´ün Kurtulus Savasi´ni baslattigi Cumhuriyet üniversitesinde docentlik yapmasi ne büyük bir celiskidir!

2014-09-14 13:35:50


Misafir - omü öğrencisi

OMÜ'de sosyalist ve kemalist öğrencilere büyük baskılar uygulanıyor, soruşturmalar açılıyor. Bir de yüzünüz kızarmadan herkesi kucaklıyoruz diyorsunuz. Üç kelimenizden ikisi din-iman ancak hepsi yalan hepsi koltuk sevdası.

2014-09-13 23:08:02


Kuvva

@Misafir-BEKİR ŞİŞMAN ya hacı yazan sen misin yoksa Recep mi söyleyip sen mi yazıyorsun?Mübarek aynen Recep'in ağzı.Sana tüm samimiyetimle ifade etmek isterim;hadi len!!!

2014-09-13 16:31:16


Misafir - andre

orman çakması ,,,şerefsiz

2014-09-13 15:46:38


Misafir - uygar

Demokratmış, hadi oradan! "100 yıl önceki büyük felaket", "yüz yıllık suskunluk", "yetmiş yıllık bir hafızaya mahkum olmak" gibi laflar ile ne demek istediğin gün gibi ortada! Başbakanı sevebilirsin ama yağ yakmaya başladın mı böyle itici olursun. O mükemmel bir insan, adeta bir peygamber, ne söylese, ne yapsa doğrudur, güzeldir... "Ona önerecek, tavsiye edecek hiçbir şeyim yok, bize yağ yakmak, etek öpmek düşer" diyen insanın her şeyden önce kendisine saygısı yoktur. Saray soytarısı mısın, akademisyen mi? Sayın Şişman, son tahlilde, bu yaptığınız boş boş konuşmaktır.

2014-09-13 14:55:39


Misafir - selami

Karşı devrimin neferlerinden nağmeler.

2014-09-13 14:48:55


Misafir - feomavi20

Herkes yağcılık yapmaya devam ediyor ,ya Türkiye de işsizlik var ölüm var tetör var kimse bunları görmüyor var yok yağcılık

2014-09-13 14:23:13


Misafir - Tokmak-A

Sisman bey, mektubunda kelime cesitliligi yok, aksine kendini ifade etmek icin bol bol arapca kelimeler kullanmissin. Türkcede kelimemi yok. Sen okulda cocuklara arapca kelimemi ögretiyorsun. Bizde edebiyat dersinde müfredat geregi osmanli dolaysi ile arapca kelimeleri ögrendik. Bunun ilerde hicbir faydasini görmedim. Türkiyeyede hicbir faydasi yok. Üstelikte arapca deyimler Türk dil kurumunuda kelime üretmekte engelliyor. Türksen Türkce konusacaksin arapca degil. Arabin yalellisi araba kalsin. Senin begendingin basbakan yarin ölecek veya cumhurbaskani secilemeyecek ondan sonra ne yapacaksin? Madem o kadar günes gibi ve balcikla sivanmiyorda neden hicbir Avrupali önde gelen siyasetci seninle ayni fikirde degil. Hepsi sirtini Erdogana neden döndü? Bir düsün bakalim.

2014-09-13 13:52:55


Kuvva

Müdür dondurma aldım fazladan.Gel,sadesini fazla almışım.Yalarsın.

2014-09-13 13:29:00


Misafir - fesleğen

YA NEREMLE GÜLSEM ŞAŞIRDIM KALDIM

2014-09-13 13:28:50


Misafir - egedik

yani kisacasi ben onun g.tunun kiliyim mi demek istemis.

2014-09-13 12:53:55


Misafir - BEKİR ŞİŞMAN

Saygıdeğer Okurlar. Bu mektup bir ay önce yazıldığı halde, mektubun bugün servis edilmesi çok manidardır. Bunun kaynağını ben tahmin edebiliyorum. Oda Tv'yi de kullanıldığı için esefle kınıyorum. Mektupta hiç bir kişi ve kuruma hakaret yoktur. Yüzyıl önceki Osmanlının dağılışına ve Anadolu'nun işgaline gönderme vardır. Ben bu iddia ve hakaretleri sahiplerine aynen iade ediyorum; zira kötü söz sahibinindir. Ayrıca "uslub-ı beyan, ayniyle insandır" derler. Ben de en az sizin kadar vatanseverim ve sizden daha fazla demokrat olduğumu düşünüyorum. Ömrümün büyük bir bölümü ülkeme ve Türk Dünyasına hizmetle geçmiştir. Türkiye Cumhuriyeti'nin başbakanına yazılan bir mektubun üslubunu şükürler olsun bilenlerdeniz. Ona olan muhabbetimiz, saygımız, güvenimiz sizlerden farklı ya da fazla olabilir; bu bir tercih meselesidir. Herkes gibi benim de bir siyasi görüşüm elbette olacaktır. Ancak biz geçmişte kimi üniversite hocalarının ne denli politize olduğunu da görenlerdeniz. Hamdolsun her görüşten öğrencilerimizi de kucaklayıcı ve koruyucu bir tavrımız vardır. Güneş balçıkla sıvanmaz. Kader hükmünü icra edecektir. Böyle salya akıtarak bizi davamızdan geri döndüreceklerini zannedenler cevaplarını zaman içerisinde alacaklardır. Mektuptaki kelime çeşitliliği edebiyatçılığımızdan, sizlere bu şekilde cevap vermemiz de edebimizdendir.

2014-09-13 12:01:19


Misafir - Tokmak-A

Sisman bey, Ayyildizli bayragi gönderden ilk defa indirten senin akp hükümetindir. Bundan önce hicbir Türk hükümeti zamaninda o ayyildizli bayrak asla indirilmemistir. Sesine asik olduguna göre acaba sizde bir sapkinlik olabilirmi? Varsa haniminiz bu ise ne diyor? Ayrica biraz Türkce ögrensen iyi olacak. Metnin hemen hemen yarisi arapca. Akpnin yobaz ögretmenleri yalakalik yaparak maaslarini arttirmak isitiyorlar. Biraz daha yalakalik yap senide danisman olarak alir. Davudi sesinide daha yakindan dinlersin. Böyle zir cahillere cocuk teslim edilirmi?

2014-09-13 11:44:49


Misafir - can

Yahu "The Idea" rumuzlu vatandaş. Her konuyu getirip hic ilgisi olmadigi halde askeri eleştirmek için kullaniyorsun. Sen askerliğini yaptın mi? Orada basina bir sey mi geldi? Yoksa Kurt muhibbi olman mi bu davranisinin sebebi?

2014-09-13 11:37:31


Misafir - TCninruhunaelfatiha

öööğğğhhhhhh, vıcık vıcık yağ... ve fakat bir zamanların "kültür bakanı" talat halman beyfendinin ismail cem'e yazdığı vıcık vıcık methiye aklıma geldi bşrden, her devirde böyle adamlar mevcut yani

2014-09-13 11:11:19


Misafir - Laik demokratik Cumh

Mustafa Kemal ATATÜRK vatanımıza ve namusumuza göz diken düşmanı denize döktü. Bu olayı kim zulüm olarak kabul eder? Tabi ki vatanımıza ve namusumuza göz diken düşmanlar, çocukları ve torunları. Kuyruk acısı. Böyle yaratıkların geçmişi araştırılırsa çok çarpıcı sonuçlar ortaya çıkar. Irkçılık iyi değildir.

2014-09-13 10:05:10


bbarış

Arapperest müslümanların batı tarafından desteklendiğini/desteklenmeye devam edildiklerini (kolayca sömürge elde etmek, ucuz iş gücü vb sebeplerle..) düşünürseniz riske girilmeden yapılması gereken geride kalan Türklerle alternatif bir ülke oluşturulmalı (mümkünse Asya'da, islamsız, müslümansız) Radikal değişimler yaşamadan ne arapperestlerden, ne islamdan kurtulabiliriz. Anadolu'da bir geleceğimiz olmadığını anlayın artık. (Bu müslümanlara Türkçe öğretmek, osmanlı kimliği dışında Türk kimliğini alternatif olarak sunmak büyük bir hataydı, kimliğimizden nefret eden arapperestler bu fırsatı da içeriden yok ederek, işlevsizleştirerek değerlendiriyorlar)

2014-09-13 09:58:12


Misafir - sokaktaki adam

Ne çekmişsiniz be,hocam!!''Aramıza ikilik düşürüp fitne ateşleri yandırdılar'' Türkçeyi öğrencilerinize böyle mi öğretiyorsunuz?Bu kafayı taşımak,bu yalakalıkla ilerlemeye çalışmak pek kolay olmamalı,Allah sizin de yâr ve yardımcınız olsun.

2014-09-13 09:44:28


Misafir - MİSAFİR türk

başbakanın elleri türk bayrağını ne zaman tutmuş ki

2014-09-13 09:21:40


Misafir - çok bilmiş

başbakanınızın elinde nezaman türk bayrağı gördünüz ki

2014-09-13 09:18:10


Misafir - BALATLI

Sn. Yalaka üniversitenin Türkçe bölümü müdürüsünüz fakat mektubunuzdaki kelimelerin yarıdan fazlası arapça ve farsça ne ayak ???

2014-09-13 09:08:02


METEden

Cinsel yönelimini saklamamış,Davudi'ye aşkını ilanetmiş.

2014-09-13 08:52:23


Misafir - pohur

Cepheler belli oldu diye yırtınıyoruz. Bir yanda arapçılar ve arabın köpekleri ile kürtçüler, bir yanda Türkler. Ya biz galip geleceğiz ya da onlar.Aynı coğrafyada birlikte yaşayamayız.

2014-09-13 07:21:15


Misafir - dr mashar osman

Turkiyede ihanet pastime hobby malesef - insanlar duramiyor illa bindigi dali kesecekler ...!!!

2014-09-13 04:35:45


Misafir - BOZOK

Keşke o yüz yıl önceki büyük felakette sen ve benzerlerinizi üretenlerde yok olsaydı...

2014-09-13 03:26:00


Misafir - travego52

komik olmuş ama farkında değil.

2014-09-13 01:42:07


Bengisu

Ufoların yeryüzüne inip insanların beyinlerini boşaltıklarına inanmaya başladım! Anlaşılan 2015 seçimine kadar aday ufo yaratıkları epey bereketli olacak...

2014-09-13 00:53:55


Misafir - dersaadet

Haremine dahil etsin bunu , başka işe yaramaz zaten !!!

2014-09-13 00:47:59


Misafir - memo

Hosssshhhht!

2014-09-12 23:55:49


Misafir - ahmet.karaahmetoglu

Stalin döneminde ,Rusya da 50 Milyonun üzerinde insan öldü.Kimse cıkıp Stalin e hakaret etmez. TC ye Kurucusuna düsman insanlar birlik oldu.Ve TC yi yıkma pesinde. Ahmet

2014-09-12 23:15:18


Misafir - hell

Biraz Tanrısal övgü gibi olmuş sanki, ama düşün özgürlüğü tabi ki

2014-09-12 22:56:12


Misafir - UFO

Normal bir insan hayat boyu yaladıklarını toplasa,bunun onda biri etmez :)

2014-09-12 22:51:17


Misafir - şengun şadapıt

Yazdığınız makbul nesir tarzı,kaleme aldığınız,kasidenin naat bölümü pek latif bulunmuş.Bir kese altınla ödül lendürildiniz.Güle güle harcayında; keseyi yolda fare kemirmiş,saçılan altınları,parlak cisim gören Keleynak larla kargalar kapışmış.

2014-09-12 22:50:27


Misafir - MUSTİ

Bu tip haberleri okumayayım diyorum,okudukça da insanlığımdan utanıyorum.

2014-09-12 22:30:43


Misafir - odacı

Türkçe öğretim merkezi müdürünün kullandığı türkçeye bak. Bu iştahla nerelerinden yalasam diye yazmasına az kalmış. Yaltaklandığı kişinin Türklüğe karşı düşünceleri de belli iken bu Türk yıldızından bahsediyor.

2014-09-12 21:59:41


Misafir - Ahmet

Insan, insanligindan, kendisini yetistirenlerin emeginde utanir, biraz haysiyetli olur, bu kadar asagilamaz kendini baskasina yalakalik yapmak icin. Yaziklar olsun!

2014-09-12 21:10:24


Misafir - komikali

Kendileri öğretim üyesinden ziyade sınır tanımayan yalakalar örgütü samsun kıç kılları şubesinden bir eleman olduğu için yazdıklarının değeri kendisi kadardır...

2014-09-12 21:02:38


Misafir - buddy

Adamı kutlamak lazım.Yalakalığın şahikasına erişmiş.Pofösörlük takdim tezini de daha fazla ne kadar omurgasız ve yalaka olunur diye yazsın.

2014-09-12 20:00:53


Misafir - vatandas

Herifler okadar boş ki G kılı olduklarını profesör olsalar algılayamıyorlar , övdikleri adamdan ise hemek köşebaşında onlarca var hatta otobüste trende ... sadece cüzdanlarınızı korumanız gerekiyor , Llah kimseyi IQ ile terbiye etmesin sonuç üstteki gibi bir mektup

2014-09-12 19:56:08


Misafir - The İdea

Eh işte, bunun gibi cahil kafalar TSK'nın içinde de var ve tüm zavallılıkları içinde Erdoğan'ın Türkiye'yi herhalde dünya lideri filan yapacağına inanıyorlar. Gülsem mi, ağlasam mı bilemiyorum. Tam bir sefalet ve cehalet hâli. Bak bak bir de akademik unvan almış. Avantaya akademik unvan dağıtılan, cahilleri adamdan sayılan sefil memleket. Hele bir on yıl daha geçsin, Suriye'deki gibi yemek için kedi köpek peşine düşecek bu zavallı varlıklar.

                                                                     
BUNDAN ÖTESİ VAR MI?   

 

Samsun'u Rezil Ettiniz Başlıklı Haber Samsun Haberleri Kategorisinde Yayınlanmaktadır. Samsun'daki Gelişmeleri Yakından Takip Etmek ve Benzer Nitelikteki Güncel Samsun Haberleri İçin Samsun Haberleri Kategorisini Ziyaret Edebilirsiniz.



Avatar
Adınız