Alexa

RTÜK Barzani'nin Televizyon Kanalını Kapattı

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw’ı Türksat uydusundan çıkardı.

RTÜK Barzani'nin Televizyon Kanalını Kapattı

Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin referandum kararı sonrası, Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw'ın Türksat'tan çıkarılması gündeme geldi. Bunun üzerine RTÜK olağanüstü toplandı. Toplantıda Rudaw’ın, Türksat uydusundan çıkarılmasına karar verildi. Irak’ın kuzeyinden yayın yapan K24 ve Waar TV kanallarının da TÜRKSAT yayınlarından çıkarıldı.

Güncelleme Tarihi: 25 Eylül 2017, 17:49
YORUM EKLE